Website_adopsday

Workshop - Adops Day

De digitale omgeving is in constante evolutie en AdOps moeten up to date blijven om de uitdagingen van het cross-mediale ecosysteem te kunnen overwinnen.

De bedoeling van deze workshop is aanraken waar de AdOps in de toekomst mee geconfronteerd zouden kunnen worden. Een combinatie van trends, emerging technology en vrij/breed denken over de toekomst.

 

Doelgroep

Dit programma richt zich in de eerste plaats op Ad Operations professionals maar is ook interessant voor Web Developers, SEA specialisten, Media & Programmatic specialisten, en studenten digitale marketing.

 

Wat leer je uit deze workshop ?

  • De impact van de toekomstige trends en technologieën op het cross-mediale ecosysteem
  • Hoe omgaan met het inkopen van digitale ad space in de toekomst
  • Leren van de Media & Programmatic Solution Providers

 

Programma

Part 1 – 22/11/2017

08.30 - 09.00: Welcome Breakfast

09.00 - 09.35: Dynamic Creative Optimized Campaign – Dax Vercauteren 

9.35 - 10.10: Geolocalisation & Retail – Stéphane Denoiseux

10.10 - 10.45: Mobile Landscape - Mobile in practice – Alper Can

10.45 - 11.15: Coffee Break

11.15 - 11.50: Coallition For Better Ads - Greg Mroczkomski

11.50 - 12.25: GDPR for AdOps - Jan Decorte

12.25 – 13.00: Ad verification - MOAT case - François Fernandez-Corrales & Gaëlle Daoust

13.00 – 14.00: Sandwich lunch & Networking

 

Part 2 – 23/11/2017

12.30 - 13.30: Welcome lunch

13.30 – 14.05: AdOps job - Kim Verhaegen

14.05 - 14.40: Targeted TV Advertising – Lode Lauwers & Tom Gybels

14.40 - 15.15: DMP setup - Raphael Stuyck & Pieter Jadoul

15.15 - 15.45: Coffe break

15.45 - 16.20: Moment Based advertising - Mark de Crommert & Mendel Looije

16.20 – 16:55:  Future Thinker (AI, AR, …) - Miel van Opstal

16.55 – 18.00: Networking drink

 

Coördinator van de workshop

Steven Verbruggen, Managing Partner AdSomeNoise

 

Sprekers

Alper Can, Campaign Manager & Mobile Expert Xaxis

Gaëlle Daoust, Digital Senior Expert MEC

Jan Decorte, Partner Koan

Stéphane Denoiseux, International Business Development Manager Proxistore

François Fernandez-Corrales, Digital Tracking & Analytics Consultant, Head of Technical GroupM

Greg Mroczkomski, Public Policy Manager IAB Europe

Tom Gybels, SBS Belgium

Pieter Jadoul, Business Strategy and Development Director Pebble Media

Lode Lauwers, Innovation Consultant Bisnode

Raphael Stuyck, Data Integration & Technology specialist Pebble Media

Miel Van Opstal, Business & Marketing Innovation Facilitator Wavelab

Dax Vercauteren, Commercial Director Benelux Adform

Kim Verhaegen, Head Of Programmatic, Social & Marketing Automation @FairEtail

 

Data & tarieven

22/11/2017 – 9u-13u

23/11/2017 – 13u30-17u

BAM (Roularta Conference Center, Zellik)

€ 390 (excl. 21% BTW)

€ 245 (excl. 21% BTW) BAM members (ex IAB, BDMA & STIMA)

 

Vragen of bijkomende informatie?

Contacteer ons: BAM, Pascale Cambie: 02/234 54 03, pascale.cambie@marketing.be